sâmbătă, 1 martie 2014

Abatoare de iepuri in Romania

Salut prieteni,


Cresc iepuri de vreo 2 ani de zile, mai mult din pasiune și de ceva timp și pentru carne. A trebuit să învăț totul singur. De la hrănirea propriu-zisă până la tăierea lor. Bineînțeles că la început a fost mai greu, dar am avut internetul apropae și câțiva buni prieteni care fac din asta o afacere profitabilă. Deoarece sunt electrician de meserie... și sunt mai mult plecat decât acasă, nu am timp să mă ocup de o fermă de iepuri. Dar nu se știe niciodata ce ne va rezerva viitorul.

După cum zicem, internetul ma ajutat foarte mult pe mine.... de aceea am început să scriu și eu propria experiență pe acest mic blog. Scriu când am timp sau când sunt întrebat.
Mulți dintre voi care au deja ferme de iepuri mă tot întreabă de abatoare de iepuri. Șincer dragii mei, eu cresc iepurii din placere... îmi place să-i cresc, doar atât.

Dar în tot acest timp mam interesat de abatoare de iepuri prin România. Știu sigur că sunt câteva active...(Sunt câteva și prin Ungria,Italia) dar eu nu am reușit să găsesc niciunul... nu pe internet. Am sunat la vreo 30 de numere de telefon... unele inactive, altele doar vrăjeli de doi bani. Să nu aveți încredere în vrăjelile de pe internet. Mare grijă!!!

Nu am avut niciodata nevoie de aboatoare, nu vând iepuri, îi țin pentru consumul propriu, am auzit că cele mai bune abatoare de iepuri sunt în Ungaria și Italia, dar există o mare problemă, pentru a putea semna un contract cu fima respectivă trebuie asigurată o anume cantitate de capete. Cel mai profitabil este să te unești cu alte câteva ferme de iepuri, pentru a putea face față.

Așa că dacă ai o firmă care se ocupă cu tăierea iepurilor și procesarea lor... lasă un mesaj aici. Sau poate că știi una.

10 comentarii:

  1. Incer ca obtin fonduri pentru un mic abator, va tin la curent.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pot sa vand angro iepuri taiati. Cine este interesat....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As fi interesat. 0745703154 sau lucaue@yahoo.com

      Ștergere
    2. si eu as fi interesat ...cristi 0767927741

      Ștergere
  3. Stie cineva de abatoare de iepuri in Franta?

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt crescator de iepuri pentru casa dar m-ar interesa sa si vand . care este interesat sa ma sune la numarul :0757031479

    RăspundețiȘtergere
  5. vreau sa vand iepuri din mizil prahova 0730031178 ciprian

    RăspundețiȘtergere
  6. ma ocup de cresterea iepurilor din placere,dar si ca scop comercial insa singura si marea problema este piata de desfacere ...stie cineva daca in moldova sunt crescatorii mai mari care achizitioneaza de la noi.... cei mai mici....multumesc anticipat ..ma puteti contacta la 0769816999

    RăspundețiȘtergere
  7. Locuiesc in florida si sint interesat car sa deschid un abator in romania

    RăspundețiȘtergere
  8. Locuiesc in florida si sint interesat car sa deschid un abator in romania
    Mar interesa ca sa aflu informatii despre pasul necesar
    Contact
    Magazinechiefeditor@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

 
Copyright © . Cresterea iepurilor, afaceri cu iepuri - Posts · Comments
Theme Template by .