marți, 4 martie 2014

Fonduri europene pentru ferma de iepuri

Să nu mă lungesc la infinit nu voi dezvălui nicio metodă de obținere a Fondurilor Europene pentru o ferma de iepuri. Voi exemplifica anume lucruri necesare.
După părerea mea este cam așa:
- ori ai bani și obții fondurile europene ușor
- ori ești prea bun în ceea ce faci și ști cu ce se mănâncă
- ori ești mult prea norocos


Fondurile Europene nu se obțin bătând din palme sau știu eu cum. Ai nevoie de o afacere bine pusă la punct din toate punctele de vedere. Și cum nicunul dintre noi nu este pregătit pentru așa ceva, va trebui să plătim pe cineva, adică avem nevoie de bani. Și mai mult de atât învestiția inițială tot trebuie să o suporți tu. Asa că după părerea mea apucă-te de treabă (dacă ai bani, sau dacă ai plăcerea și timpul necesar) și după ce toate merg așa cum trebuie poți să te gândești și la niște fonduri europene.
Marea majoritatea dintre voi se gândesc la investiți de zeci de mii de euro. După părerea mea poți începe un mini bussines și cu o singură familie de iepuri. Eu am primit cadou prima mea pereche de iepuri, după care a devenit o pasiune.
Cel mai bine este să începi cu o pereche sau cu cel mult o familie, atunci când nu dispui de mulți bani sau nu vrei să îi riști. În primul rând trebuie să îți placă, să ai și puțină stofă de vânzător.

Și cum se zice din popor "se înmulțesc ca iepurii" deja din primul an poți să ai 50 de iepuri pe puțin de la o singură familie. Încercă să vinzi în propriul oraș, pe internet, să te documentezi să mergi la tărgurile speciale.
Afacerea vine ușor și în timp, dar va fi una durabilă, deoarece înveți din mers. Fondurile Europene vor veni ca și o mică investiție, "șutul în fund".
Așa că dragii mei nu vă gîndiți că puteți face afaceri cu un capital zero și accesa Fonduri Europene pentru afaceri cu iepuri.

8 comentarii:

  1. Cum pot face ai eu rost de fonduri Europene?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu incerc de vreo 6 luni sa obtin Fonduri Europene.... hartiile ne omoara in Romania

      Ștergere
  2. Care ma poate ajuta sa obtin Fonduri Europene, am o mica ferma. Vreau sa o dezvolt.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai cu fondurileee... eu sincer nici nu imi bat capul cu fondurile europene

    RăspundețiȘtergere
  4. Poti obtine Fonduri Europene daca vrei, am o prietena si zicea ca le-a obtinut usor.

    RăspundețiȘtergere
  5. aveti dreptate investiti propi si dupa sa vedem de fondurii .dar vati gandit cand vin boala cu tot vaccinu din lume tot mor ,daca stie cineva ceva sa nu moara sami spuna simie .

    RăspundețiȘtergere
  6. :) fondurile nu se dau degiaba...

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

 
Copyright © . Cresterea iepurilor, afaceri cu iepuri - Posts · Comments
Theme Template by .