duminică, 9 martie 2014

Hrănitoare pentru iepuri confecţionate

Până să mă documentez pe internet, le dădeam mâncare în diferite vase improvizate. Pierdeam foarte multă mâncare și timp.
Văzusem pe net poze dintr-o fermă de iepuri pusă la punct din toate punctele de vedere. M-au impresionat sistemele de hrană și apă. Binențeles că nu am vrut niciodată un sistem complex, ci unul care să îmi ușureze munca și să îmi reducă cheltuielile, doar asta căutăm toți. Așa că dacă vrei să faci ceva cu adevărat profitabil pentru tine, pune-ți la punct un sistem de hrană. (pe lângă cel de apă și curătâțenie - mai multe detalii la adăpători și la cum să constriești cușca perfectă)


De ce să realizăm hrănitori speciale?


- hrănirea se face mult mai ușor (pierderile sunt aproape nule)
- curățenia este mult mai rapidă
- nu riscăm îmbolnăvirea urecheaților
- nu contaminăm mâncarea (este închisă)
- rețeta de hrană pentru îngrăsarea rapida a iepurilor - link


Cum să construiești o hrănitoate homemade. Pozele nu îmi aparțin, sunt culese de pe internet, dar ideea contează.









6 comentarii:

  1. Am construit si eu, cateva hranitoare de iepurii, dar nu sunt asa perfecte ca ale tale

    RăspundețiȘtergere
  2. Am niste tabla de aluminiu prin curte... maine ma apuc de treaba....

    RăspundețiȘtergere
  3. Am facut si eu cateva, putin mai diferite.

    RăspundețiȘtergere
  4. Unde gasesc sa cumpar si eu 50 de bucati, dar vreau calitate???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hranitoare si tot ce iti doresti gasesti la firma bobiltec din loc TIGAU jud bistrita nasaud cu nr. de telefon nr. 0744791239,daca doresti pot sa iti mai dau si alte adrese cu animale cu cip,eu am tlf. 0753558577. cu respect szabo

      Ștergere

Lista mea de bloguri

 
Copyright © . Cresterea iepurilor, afaceri cu iepuri - Posts · Comments
Theme Template by .